♥♥♥ we're happy 2gether ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Monday, April 25, 2011

arini ari mereke manje² ♥♥♥

arini mereke be2 kt uma..huby jage danish yg demam..aku balik half day,tgk danish br bgn tido..balik tgk danish da siap mkn,siap mandi,siap susu,siap tido..papa jage danish elok..hehe..bile ank x sihat,kene gilir² jage..klu x,mmg x cukup la cuti utk setahun tu kn..lgpn danish demam x terok sgt..cume arini manje cket².tp stil aktif boleh men bola,byk makan mcm bese,xde memerap sgt..risau jugak sbb x penah tinggal lg diorg be2 tu.asik² chat ngn huby kt fb tanye ok ke x..hehe

tp tu la..danish tetap carik mama dea..huby ckp diorg tgh duduk² kt hall,jap² mesti dea masok bilik..carik aku la tu..salunye bile ade huby,mesti ade aku..tu yg dea pk aku ade skali tu.hehe


DSC03435
danish tgh mkn cucur..manje la tu sandar² kt papa dea.alhamdulillah danish da bek demam..risau sgt..takot kene demam tarik cm dulu tu

DSC03434
my sweetheart..luv both of u ♥


6 comments:

MaR said...

kan???harus bergilir2....klu idak cuti abih gtu jerk...hhehe....tak raye jawabnye aku nnt...

siti said...

pnah kene tarik ek? eii takutnye...

ch@ said...

memang takde rupa hubby u la Danish ni, Oni kalau demam mak dia la kena cuti, sebab tu selalu je simpan cuti.

~SHiLA~ said...

madiah -tula..ank kecek salu demam..kene gilir2.klu x,mmg xcukup.hehe

~SHiLA~ said...

tt -aa raye cine.sebek demam 1ari je..demam tarik ni genetik

~SHiLA~ said...

cha -kene la salu smpn cuti ek..xpela oni lg suke mak dea cuti jage dea demam.hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...