♥♥♥ we're happy 2gether ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Tuesday, February 22, 2011

closing date contest anak & ayah serasi bersama

barula bpeluang updet blog arini..hehe..smlm mc ats sbb² tertentu..

ari ahd aritu @ 20 februari 2011,danish da pn genap usia 1tahun.so nk maklumkan bahawa contest anak & ayah serasi bersama telahpun ditutup..cewah ayat skema cm ayat wat surat kt opez lak kn..haha..sambutan yg xdijangke²..utk aku agak byk gak la org join contest tu.mule² wat contest tu risau gak kn kot syiok sndiri 2-3 org je join..haha..stakat ni aku mmg xsmpt lg nk terjah blog sume contestant yg da join contest aku tu..mmg agak bz seminggu dua ni..mayb akn bz smpi la ujung mgu ni..tp aku akn usahakan updet pemenang secepat mungkin k :)



kpd sume contestant,tQ jugak sbb sudi join contest anak & ayah serasi bersama ni..gud luck :) 

9 comments:

MaR said...

jenuh gak nak milih nnt ni kan...gile ramey yang join...heheh....

~SHiLA~ said...

tu la..jenoh la nk pilih..
kene carik juri rmi² ni.haha

-Sara- said...

okey 'sebab2 tertentu'..hehe :P

Unknown said...

sama...x sabar nak tau result..hehe

~SHiLA~ said...

sara->skg kt kg da pn..laki outstesen,bini pn sebok nk lik kg.haha

~SHiLA~ said...

o'gosh->nantikaann..ehehe

lasayee said...

damien n daddy xsempat joinla...;( len kali buat GA lagy yer..

~SHiLA~ said...

ala damien tlepas lak..
mumy la ni xpasan untie wat GA :p

SueZ said...

hohoho..banyak nk kena tgk tu..saya punyer dh terjah tak..hihihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...