♥♥♥ we're happy 2gether ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Tuesday, May 21, 2013

gilir² xsihat

rase mcm lameeeee sgt xupdet blog.hehe.bile tgk tarikh last updet 7 mei,arini dah 21 mei.dah 2 minggu rupenye xterbelai blog ni.haha

lame xupdet sbb ank tuan blog dgn tuan blog dgn suami tuan blog masing² xsihat.2 minggu lepas danial demam.mula² chery bery then trs demam pulak.sblm ni penah demam sehari dgn 2ari je.tp kali ni sampai seminggu.pas g klinik swasta xbaik²,hari ke5 pergi hospital gomen pulak nk cek darah.yela risau la kn skrg ni mcm².tp alhamdulillah sumenye ok.paru-paru pn doc kate ok sgt xde infection ke ape

hari ke7 baru danial baik demam,tp ganti dgn mak dia pulak.aku pulak sambung demam danial 6hari.ya Allah dugaan sgt rasenye.1st day dgn 2nd day aku demam mmg aku baring je tido kt umah.mkn pn x.mmg xlarat sgt.aku ni jenis jarang demam,tp klu dah kene tu sendiri mau igt la.klu xde ank kecik,tahan lg.ni ank pn kecik² lg.huby la byk jage mase mula tu.mmg seminggu la aku cuti.seminggu time danial demam pn aku kejap keje kejap cuti,sbb ade yg huby cuti jage danial sorang

tp bile hari ke3 aku demam,huby pn dah mula demam same.mmg rase berat sgt dugaan kali ni.danial dah baik demam,aku tgh demam,sambung dgn huby.tp alhamdulillah danish sihat walafiat.xbejangkit pulak demam kitorang ni.at last aku msg mak aku mintak tlg dtg.dah cuba gagahkn diri tp mmg xterdaya sgt dah.tu yg terpaksa mintak mak dtg kL dr perak walaupun perjalanan 4-5jam



skrg alhamdulillah masing² dah sihat.Allah tarik nikmat kesihatan kejap je,tp dah rase mcm down sgt aritu.xpela tu baru demam,bkn sakit yg berat² kn.syukur sumenye dah sihat skrg.skrg aku tgh dlm proses nk banyakkan susu balik.sejak demam kuantiti susu trs drop sgt².xpe think positive,aku yakin susu aku byk lg.cuba selagi boleh utk danial.in shaa Allah

2 comments:

-Sara- said...

ermm parah jgk klo sume demam, dugaan tol..alhamdulillah la dh sihat..skrg ni demam bukan kejap2.. mane xriso..lg bila anak2 yg demam

~SHiLA~ said...

tula mmg dugaan betul la kali ni.alhamdulillah dah sihat :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...