♥♥♥ we're happy 2gether ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Friday, May 25, 2012

ngam² smpi airport

aritu aku ckp nk story kn psl aku lg cket je nk tetingal flite g kusus kt kuching tu.flite aku pukul 10.05pg.xdela awal sgt kn.okla tu.lainla pukul 7-8pg tu mmg kire awal la pd aku.pukul bpe pulak nk smpi airport klu flite awal sgt cmtu

pg tu aku ngn huby g htr danish dulu.mmg plan gitu sbb xnk diorang htr aku kt airport.klu htr aku trs g airport,mmg kompem danish nk ikot.kang aku lg sedih.dgn aku² lak xjd g kusus kang.padahal rumah aku dah dkt dah ngn airport.ni nk htr danish kt sg besi dulu.lg la lmbt

flite 10.05pg kire bolehla smpi 8.30pg cmtu kn.plg lmbt pn 9.00pg kire okla lg tp aku smpi 9.45pg.lg 20minit je nk fly.smpi airport kelam kabut konon nk lugage bag.mmg sah² la xleh dah sbb beg sume diorang angkut bwk g flite dah.nasib baik ade 3 membe tgu aku dkt tmpt lugage tu.tiket aku pn diorang dah tlg cek in kn

bolehla diorang tlg aku seret bag tu smpi kt flite.pintu boarding pulak kemain jauh kt ujung skali.ngandung² pn aku jln cpt².nk smpi kt pintu boarding tu,dah dgr name kitorang 4 org kene announce.kire last call.cuak giler.kang xpasal² tetinggal flite,dah kene byr 1.5k harga tiket pegi balik tu.huhu

seret beg smpi pintu flite,pastu tinggal situ je nti steward tu simpankn.duduk kt seat dlm seminit cmtu,trs flite gerak.mengah ko duduk pn bpeluh² dah dlm tu.haha

 
flite gerak je trs tingat kt danish.oh sedih giler.makin jauh dr danish.1st time tinggal bdk kecek tu mmg rase lain mcm

makan mase nk ke kuching.mmg aku tgh lapar giler pn.xsmpt nk bekpez pg tu.smpt makan roti ngn air kotak je dlm kete

makan amse balik ke kL.time ni perut kenyang yg amat pulak sbb dah lunch kt hotel pukul 1,pastu 3.30ptg mkn kepsi kt airport.ni pukul 7 mkn lg dlm flite.mmg xabes pn nasik goreng tu.ratah ayam ngn mkn honeydew je

bile flite landing je,trs terase nk muntah sgt² dah.slalu ok je.ni sbb perut terlampau kenyang kot.tahan punye tahan,flite benti je trs muntah.xsmpt nk kua dulu g carik toilet.kih3

smpi je airport,mmg aku carik² bdk kecek ni.mmg rindu giler.tinggal danish 3ari rase mcm tinggal 3tahun.over ko!haha

diorang sume naik van balik opis.ade jugak 2-3org yg balik sendiri.aku dah dkt,huby ngn danish jemput je :)

2 comments:

-Sara- said...

isshhh asik muke ko jee lambat! ahaha :P

~SHiLA~ said...

asik ade je cite tiap kali g kusus.haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...