♥♥♥ we're happy 2gether ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Wednesday, December 14, 2011

ke JB g kazen btunang

da seminggu xupdet blog.lately mmg malas menjadi².blog sendiri pn malas nk bukak,apatah lg nk blogwalking.mmg xde bukak blog pn seminggu ni.fb pn on9 kejap².malas,penat,xde mood :p


ok sambung story.cite time cuti awal muharam.da 3mgu lepas pn.kazen aku btunang dgn org JB.so kitorg grk g JB pg sabtu.aku folow family aku je.huby xikot pn sbb ade job kt ipoh.so bjauhanlah dgn huby 3ari dr sabtu smpi isnin.hehe

grk kul 7pg dr putrajaya.huby time tu da grk g ipoh kul 6pg dah.danish 6.30pg da bangun.ok jugak,aku trs mandikn dia je.igtkn nk angkt dia tgh tido.kt highway benti bekpez br nk mandikn.da dia bangun,trs jela mandi.family aku jumaat mlm tu da smpi putrajaya dah

sume yg g kazen aku btunang tu,ade dlm 5 kete kot.diorg grk dr umah makcik aku.so kitorg jumpe kt highway je.sampai JB singgah jap umah makcik kazen aku tu amek brg hantaran sume.pastu trs grk g umah pompuan.dkt je rupenye umah diorg :)


hantaran laki utk pompuan

wakil² tgh bincang

mak laki sarungkn cincin



bile da abeh sume tu,aku kua tgk danish da tido dah.hehe.ayah aku tgh pangku time tu

dr pompuan utk laki

pastu masuk dlm balik nk amek gmbr pulak

untie danish tgh layan dia.kejap je danish tido

danish tgh kusyuk mkn dadih

da setel sume,kitorg pn trs g homestay yg kazen aku sewa.nk rehat².penat dr pg dah grk g JB.5jam jugak dr kL kot

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...