♥♥♥ we're happy 2gether ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Monday, August 29, 2011

pose terakhir bulan ramadhan tahun ni

eh da nk raye pn rajin lg on9 kn.patotnye tgh sibok masak ketupat,rendang sume kn.hehe.ala sumenye da nk siap da skgni.tinggal nk rebus ketupat je 

1st time umah aku ade wat ketupat.klu x,nk mkn ketupat kene la g umah opah.arini rajin pulak mak aku anyam ketupat.nenek aku ade kt sini.so sok raye sume sedara mara bkumpul kt umah aku la.kitorg bkumpul ikot ktne nenek aku ade.klu nenek aku kt umah makcik aku,kt sane la kitorg braye.atok lame da xde

tu nenek belah mak.nenek belah abah pn ade kt sini jugak.hehe.dua2 belah ade kt area sini.so boleh la beraya dua2 belah.duit raye pn abeh la utk agihkn dua2 belah.kah3

ank2 sedara xde lg sbb danish cucu sulung.so bg duit raye kt sedara2 yg kecek2 lg la.sedara2 aku mmg ramai kecek lg.pastu ramai pulak tu.haha :p


tghari td baru byk ni.tu nenek aku tgh anyam lg :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...